Navigace: Informace pro Vás Snadná reklamace
Decrease font size  Default font size  Increase font size 
Prodej vodních dýmek Aladin-Shop - Vodní dýmky Tabáky


Snadná reklamace

Naším cílem je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Pokud se ovšem přece jen stane, že při obdržení zásilky zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat. I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno během několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nevhodný a nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Postup reklamace

Pokud chce kupující reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.vodnidymkytabaky.cz, doporučujeme oznámit tuto skutečnost neprodleně e-mailem či telefonicky. Reklamační formulář je možné stáhnout na konci stránky nebo o něj požádat. Vyplněný formulář by měl obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu. Zaslání tohoto dokumentu výrazně usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásilky, u nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Při zaslání zboží k reklamaci nemá kupující nárok na náhradu nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u níž se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Jak přesně postupovat při reklamaci?

  • Důvod k reklamaci

Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné, zda je vada výrobního charakteru. Přečtěte si návod k použití a ujistěte se, že se skutečně jedná o výrobní vadu nikoliv o vadu způsobenou nevhodným používáním.

  • Oznámení o reklamaci

Reklamaci můžete uplatnit telefonicky či e-mailem. Stáhněte a vyplňte reklamační formulář. Vyplněný formulář by měl obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu.

  • Odeslání výrobku k reklamaci

Výrobek odešlete nejlépe Českou poštou. Zaslané zboží by mělo být kompletní a dostatečně zabalené a zabezpečené proti poškození dle požadavků přepravce. Odeslaná zásilka by měla obsahovat oznámení o závadách a kopii daňového dokladu. Reklamace zasílejte na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.

  • Řešení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a snažíme se reklamace řešit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka, pokud jsou oprávněné. Oprávněnost reklamace řeší kompetentní osoby. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.

Reklamace vzniklé v průběhu přepravy

Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré dodané zboží je pojištěno. V případě, že Vám bylo zboží doručeno prostřednictvím České pošty, oznamte závadu přepravci nejpozději do 24 hod. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, nelze dle platného reklamačního řádu České pošty reklamaci uznat.

Pokud je balík viditelně poškozený, kupující je povinen zboží pečlivě prověřit za asistence České pošty a případněsepsat s přepravcem zápis o škodě a to do 24 hod. od doručení zboží a o případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

 

KAMENNÝ OBCHOD

Vodní dýmky

Otevírací doba:
Pondělí  : 10 - 18 hod
Úterý   :  ZAVŘENO
 Středa  : 10 - 18 hod
 Čtvrtek : 10 - 18 hod
  Pátek   : 10 - 18 hod

Vyšehradská 414/6 Praha 2
  INFORMACE

Cena dopravy

Vše zboží skladem

Rychlý kontakt
telefon +420 604 917892
zpravazaslat rychlý dotaz
přihlášenípřihlásit se

Novinky ve zboží

Chladící náustek Ice Bazooka mini El Nefes černý
Chladící náustek Ice Bazooka mini El Nefes černý
Cena: 119,- Kč
Chladící náustek Ice Bazooka El Nefes černý
Chladící náustek Ice Bazooka El Nefes černý
Cena: 179,- Kč
Chladící náustek Ice Bazooka El Nefes zelený
Chladící náustek Ice Bazooka El Nefes zelený
Cena: 179,- Kč

Náhodné zboží

Vodní dýmka Sahara Smoke Tsunami fialová 76 cm
Vodní dýmka Sahara Smoke Tsunami fialová 76 cm
3 229,- Kč : Sleva: 739,- Kč
Cena: 2 490,- Kč
Vodní dýmka Aladin Timbuktu 65 cm růžová
Vodní dýmka Aladin Timbuktu 65 cm růžová
Cena: 1 569,- Kč
Minerální kamínky Shiazo Mango 100 g
Minerální kamínky Shiazo Mango 100 g
Cena: 99,- Kč


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.